Terug naar Rocky Mountain House

15 september 2014 - Chemainus, Canada

Hoi allemaal. Vandaag zijn we onderweg Naar Rocky Mountain House. Afscheid genomen van kennisen , en het eiland en op weg. We hadden wat tegenslag met de ferry naar het vasteland. Het heeft ons een dag gekost. Door vertraging en een overvolle boot moesten we 3 uur wachten. Hierdoor moesten we ons schema iets aanpassen. We zijn langs de Amerikaanse grens naar Princeton gereden. Zo'n 600 km. Een onwijs mooie route. Langs het plaatsje Hope, wat bekend is van de film Rambo 1. De hele film werdt daar opgenomen. En daar zijn ze trots op. De brug waar hij werdt opgepakt is er nog. Vandaag overnachten we in Golden, na 586 Km ,waar we een heerlijke New York steak hebben gegeten. Onderweg hebben we natuurlijk ook nog stops gemaakt om van de natuur te genieten. Ik zat op de grond , en er kwam een auto naast ons staan om te vragen of alles in orde was met mij. Hahaha. Ze zijn niet gewend dat mensen op de grond zitten. Maar laat wel zien hoe hulpvaardig de Canadees is.gr Jan