Wij zijn bij Paula

12 september 2018 - Rocky Mountain House, Canada

Gisteren  een vliegreis met enige vertraging goed aangekomen in Calgary.

Blijft een vreemde gewaarwording voor ons de douane...

Je komt aan staat er dame die aanwijst in welke rij je moet aansluiten.

Gelijk roept een collega van haar nee nee en de lijnen worden veranderd smile

Natuurlijk zijn wij niet het enige vliegtuig wat aangekomen is vreselijk druk.

Tuurlijk zijn er mensen die formulier niet hebben ingevuld. Hihihi

Door de douane koffers lagen al op de band door naar het gedeelte waarde eventueel wat aan te geven heb. Ook druk logisch een man het hele kar vol wilde voor dringen.

Ik Jolanda ging zo staan dat hij er niet door kon maar kleine man uit Azië had toch een gaatje gevonden erg lachwekkend vond ik.

Naar buiten en op naar verhuurbedrijf auto dit ging vrij vlot de afhandeling is wel eens anders geweest. Auto hyuadi santa fe weer mooie grote car op weg naar Paula.

Onderweg veel regen zoals bijna gebruikelijk.

Op weg naar 1e stop jaja Tim horton hihihi coffee mocca without whipcream voor mij.

Jan ging voor de smoothie .

Weer op weg na 3 uur met stops bij Paula aangekomen later dan gebruikelijk.

Lekker wat drinken en later een kop soep.

Hans en Jeanet kwamen een bakkie doen gezellig

Vroeg  naar bed ja erg moe van de reis.

Vandaag heerlijk geslapen rustig aangedaan. Na ontbijt Jan Paula's nieuwe tablet geïnstalleerd . Inmiddels staat Turkey in oven. Wij even naar town en Paula voorbereidingen getroffen voor dinner vanavond.

Nu een snack en tijd voor het verhaaltje van vandaag.....

Tot morgen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric:
    13 september 2018
    Zijn benieuwd naar de eerste route
  2. Marijke en Nico:
    13 september 2018
    Goede morgen,
    Fijn dat de reis goed is verlopen.Dat voordringen kennen we.er was een stel die gauw langs ons heen wilde, nou mooi dat ze er uit gepikt werden, alles uit de koffer haha. Wij konden zo door. wij wensen jullie een gezellig verblijf bij sissi Paula. groetjes.