van westlock-peace river

12 september 2015 - Peace River, Canada

Onze trip begon smorgens om 09.00 uur beetje later dan gepland. Paula had vergeten deur van nacht slot te halen. Wij terug van ontbijt konden wij kamer niet meer in hihihi receptie kwam kreeg deur ook i  eerste instantie niet open technische dienst moet komen dat duurde wel even gelukkig lukte receptie en plotseling wel lol begin van de ochtend.  Via fawcett naar slave lake voor onze 1e stop en jawel bij Tim Horton heel vervelend hihihi wederom prachtig. Hierna richting Kinuso vervolgens Peace River. Onderweg meerdere keren een stop ook het weer was zeer wisselend zon en veel regen bij aankomst Peace River scheen de zo'n volop. Aangekomen bij guesthouse house wild roses geen mens te bekennen uhhhhh na drie kwartier reden wij weg geïrriteerd kwam Barbara van guesthouse ons tegemoet rijden Gelukkig omgekeerd en zie foto's waar wij de komende twee dagen nachten verblijven wat een straf smile. Uit eten bij Chinees vroeg om noedels i.p.v. rijst werd eerst niet begrepen gekregen en heerlijk gegeten. Terug koffie gedronken, gedoucht toen heerlijk in hottub..... gewoon genieten van al het luxe hier. Nu roep ons bed