Terug reis

4 oktober 2018 - Beverwijk, Nederland

Vanwege het slechte weer extra vroeg vertrokken van Paula naar airport in Calgary. Normaal weer een rit van ongeveer 2.5 uur. Rit door Rocky naar Sylvan Lake ging voorspoedig met wat angstige bestuurders voor ons ging dat best. De weg vanaf Sylvan lake tot Highway Red deer was glad op sommige plekken een spiegel. Verschillende auto lagen al n in de dist. Ook een auto zien spinnen jonge vrouw ach ter het stuur had goed controle en kon verder, Een andere auto kwam op middenberm terecht gelukkig op open stuk en kon ook zo verder.Tot Queen elisabeth highway was het trikkie soms. Op de highway tot Didsbury 71 km voor eindbestemming ging het heel goed. Maar vanaf Didsbury vreselijk veel sneeuw op de weg. Een vrachtwagen in de dist  daar hebben wij een  sleepwagen gezien  en een ambulance stond aan de kant.Over de andere kant van de weg niet te spreken zoveel gezien. Gelukkige zonder kleerscheuren en ruim op tijd aangekomen. Vliegtuig stond op planning 15:00 werd 1.5 uur later. En na een goede vlucht nu weer home.

Weer een schitterende vakantie gehad veel gezien in wisselend weer. Dank gaat natuurlijk uit naar schonezus Paula voor haar gastvrijheid. Met haar woorden te spreken ze can't get rid of us hihihi

1. Nelis Cobie:
    5 oktober 2018
    Was weer leuk om jullie reis te volgen
    Groetjes van ons
  2. Corrie:
    5 oktober 2018
    Jeetje wat een reis naar het vliegveld gelukkig veilig thuis.
    Jullie hebben weer een prachtige vakantie met veel mooie foto's voor het thuisfront gehad.
    Groetjes van ons