Reis naar Rocky mountain house Alberta

3 september 2014 - Rocky Mountain House, Canada

Hoi Allemaal. Na een vertraging van een half uur vertrokken vanaf Schiphol naar Calgary. De vlucht was prima. Hagelnieuw vliegtuig met camera's buiten, die je dan op je scherm in de stoel kon bekijken. Echt gaaf. Vliegtuig zat bom vol, en dat veroorzaakte dat we lang moesten wachten in Calgary bij de douane. Daarna hebben we de auto opgehaald. Moesten we ook weer lang wachten. Waarom gaan al die mensen ook naar Canada als wij gaan . hahahahaha.

Auto is perfect. Om bij het vliegveld weg te komen heeft ook even geduurd, ze zijn daar driftig aan het verbouwen, en vindt dan maar eens de juiste snelweg. Want de borden hebben ze gemakshalve ook maar weggehaald. Maar goed we hebben de juiste snelweg gevonden, en na ongeveer 3 uur zijn we bij mijn zus aangekomen. Het is weer heerlijk om hier te zijn, en we genieten ervan. Vanavond gaan we uit eten en dat wordt natuurlijk een dikke steak. Foto volgt.

Het weer is Okay, alleen is het niet zo warm als bij jullie.