Reis naar Rocky mountain house Alberta

3 september 2014 - Rocky Mountain House, Canada

Hoi Allemaal. Na een vertraging van een half uur vertrokken vanaf Schiphol naar Calgary. De vlucht was prima. Hagelnieuw vliegtuig met camera's buiten, die je dan op je scherm in de stoel kon bekijken. Echt gaaf. Vliegtuig zat bom vol, en dat veroorzaakte dat we lang moesten wachten in Calgary bij de douane. Daarna hebben we de auto opgehaald. Moesten we ook weer lang wachten. Waarom gaan al die mensen ook naar Canada als wij gaan . hahahahaha.

Auto is perfect. Om bij het vliegveld weg te komen heeft ook even geduurd, ze zijn daar driftig aan het verbouwen, en vindt dan maar eens de juiste snelweg. Want de borden hebben ze gemakshalve ook maar weggehaald. Maar goed we hebben de juiste snelweg gevonden, en na ongeveer 3 uur zijn we bij mijn zus aangekomen. Het is weer heerlijk om hier te zijn, en we genieten ervan. Vanavond gaan we uit eten en dat wordt natuurlijk een dikke steak. Foto volgt.

Het weer is Okay, alleen is het niet zo warm als bij jullie.

Gr Jolanda & Jan

1. Jootje:
    3 september 2014
    Wat leuk om te lezen dat jullie nu al zo genieten.....nou en wij gaan genieten van jullie verhalen.....veel plezier xxx
  2. Luc:
    4 september 2014
    Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de woorden van Jolanda.
    Geniet, dat hebben jullie verdiend.
  3. Ron van Doorn:
    4 september 2014
    Jantje, leuk om je te volgen via de verhalen en foto's op deze site. Veel plezier!
  4. Debby:
    4 september 2014
    Fijn te horen dat jullie er zijn! Je weet maar nooit met die gekke vulkaanuitbarsting die er nu weer is of alles op tijd vliegt en überhaupt wel vertrekt! Geniet lekker en kom maar op met het volgende verslag, just ♥ steak ;)!
  5. Marijke en Nico:
    4 september 2014
    Hoi, fijn dat jullie de goede (lange) reis hebben doorstaan!!
    Heerlijk even genieten in het huis van Paula.
    Doe de groetjes aan mijn schoonzus, ik ben wel een beetje jaloers
    want het is een prachtig land en vooral de gastvrijheid van Paula is
    prima. We vinden het leuk om jullie te volgen. groetjes.
  6. Joy:
    4 september 2014
    Heel veel plezier op je vakantie!!
  7. Wil:
    4 september 2014
    Jullie zijn lekker aan het genieten,leuke foto''s
  8. Audrey:
    8 september 2014
    Hoi Jan, Fijn te horen dat jullie er zijn. Mooie foto's. Lekker genieten.