1e dag

13 september 2020 - Colmont, Nederland

Vroeg wakker lekker gedoucht alle toiletten douche ruimten super schoon. Ontbijt bij Will & Fred na de koffie op weg naar markt in Franstalig België. Plaatst naam effe vergeten zet ik er wel later bij. In Aubel. Daar mondkapjes verplicht. Prachtige route mooie omgeving. Markt was leuk helaas terrassen zaten vol. Op weg voor de lunch overal heel druk uiteindelijk wat gevonden drinken in Slenaken besteld en de kaart gevraagd. Drinken duurde ruim 20 min. Stel wat voor/achter ons zaten gaven aan waar blijft onze bestelling.... die wachten al een uur. Wij zoiets dat gaan wij niet doen geen anti honger pillen bij de hand hihihi. Op weg naar begin van Vaals daar zat wel iets hoogstwaarschijnlijk niet zo druk.... Onderweg eerst naar ijssalon in  Epe plaatst later LOL zo druk daar ook maar gekozen om verder te gaan. Vaals je raad het al gesloten..... Gekozen voor Simpelveld op de route naar de camping daar gegeten. Voor vanavond gereserveerd bij Piet La Montagnard  naam volgt moet het aan Willy vragen dan pas ik verhaaltje aan en kan route invullen. Tot morgen

1. Corrie:
    13 september 2020
    Hoop dat Piet genoeg eten in huis heeft.
  2. Paula:
    13 september 2020