Aankomst zondag 12 september

13 september 2021 - Rocky Mountain House, Canada

Vertrek & aankomst  Canada
Begon al goed weg afsluiting naar Schiphol. Daar aangekomen daar aangekomen baggage afgeven en bordingpass ophalen dat ging  redelijk snel. Douane ging zo snel hebben wij nog nooit gehad. Moesten wij eerst nog bij gate een gezondheid check papieren nakijken betekende dat. Weer in een rij was voor alle passagiers die via gate letter vertrokken. Vliegtuig  ze miste een passagier kwamen in het vliegtuig zit de heer hier al..... Vertrokken later. Waren aantal rijen vrij naast waar wij zaten mijn tv kon ik niet op pauze zetten. Dus verhuisde ik naar lege plek. Aankomst Calgary douane gebeuren invullen en naar beambte vrij snel allemaal. Baggage duurde even. Bij aanhang werd er gevraagd om heb U corona formulier gehad ja.
Wat bleek wij waren random uitgekozen om app in te vullen evht niet random heel veel mensen. Na drie keer op zn telefoon ingevuld te hebben en eruit zijn gegooid hebben wij het ingevuld op tablet van hun ook drie keer pffffff twee uur verder. Dachten wij yes klaar neen ze wilde nog een pcr test afnemen. Uiteindelijk naar verhuurbedrijf daar hadden een fastlane aan mijn neus niet dus weer wachten geen auto nog terwijl om 13.30 uur huurt was aangevraagd.
De auto  trip naar Paula zal ik jullie besparen.....
Bij Paula aangekomen zonder een tim horton hihihi hebben wij een hele lange dag achter de rug.

1. Paula:
    13 september 2021
    Normaal zijn ze hier bij 6 pm nu was het bij 9 uur.
    Pap en pap zat waren ze te begrijpen, maar na een goede nacht rust zijn ze weer het heertje.
  2. Corrie:
    13 september 2021
    Wat een reis zeg, gelukkig kunnen jullie nu gaan genieten.
    Groetjes van ons xx
  3. Eric en Gerda:
    14 september 2021
    Wel wat aan je dag gehad
    Maarrrr pffff wat voor 1 nu maar genieten dan maar
    Gr Eric & Gerda