1edag

1 september 2019 - Rocky Mountain House, Canada

Gisteren begonnen met bagage inleveren daarna ontbijt op schiphol plaza traditie geworden. Door de douane geen spullen meer uit handbagage halen bvtelefoon tablet etc kan gewoon nu erin blijven. De tax freelance items gekocht. Wat gedronken toen was het al tijd om te boarden. Goede vlucht gehad. In Calgary ook wat veranderd inklarings formulier gaat nu electronisch leek wel computer spelletje qua  geluid. Maar wel super makkelijk.Douane beambte even melden voor hoeveel ping ping gift wij bij ons hebben konden wij doorlopen.

De bagage 1 koffer heel snel 2e liet op zich wachten.... Pas om 14:30 uur konden wij huur auto ophalen jammer. In 1 keer goede weg gevonden wordt namelijk niet aangegeven als je garage uitkomst was altijd wel een dingetje. Op highway 2 noord richting Edmonton Paula gebeld. Smsjes voor thuisfront waren al verstuurd. Niet iedereen kreeg deze gelijk. 1e stop voorbij Airdrie bij een tankstation voor een Tim helaas was zo druk dat wij maar een frisjes hebben gekocht. Onze reis vervolgt op weg naar 2e stop Tim H in Sylvan Lake helaas weg open te veel omrijden om te stoppen. Via Rimbley op weg naar Paula. Alles mee en om 17:30 uur bij Paula aangekomen. Jan dacht dit jaar  in een ander hotel hihihi maar wordt volgend voorjaar  dat deze klaar is. Van de 40 kilo bagage is inhoud nu nog maar  20 kilo over  LOL. Was vermoeiend deze reis naar een goede nachtrust voor mij te vroeg op stok is het nu 07.17 uur en al klaar wakker.  Paula en Jan liggen nog op 1 oor.......